Versenyben leszünk
Büszkén jelentjük be, hogy a J.S. Logistics Kft. is nevezett az MAN Liga kéthónapos vezetési versenyére. A megmérettetés október 1-jén kezdődik és két hónapig, egészen pontosan november végéig tart. A vezetési teljesítmény optimalizálása, illetve az üzemanyag-fogyasztás a csökkentése a cél a versenyben, ezeknek az együttes mutatója határozza meg a nyerteseket.
A J.S. Logistics Kft. részéről Könczöl András, Bedi Árpád és Suszter Zoltán méretteti meg magát és küzd az első helyezésért, ami egy utazás Münchenbe, az MAN otthonába gyárlátogatással, valamint egy FC Bayern München meccsbelépővel.
„A versenyzőink kiválasztásánál az egyik legfontosabb szempont a sofőr kollégák mindenkori vezetési teljesítménye volt.” – válaszolta Bujtás-Kiss Emese, a J.S. Logistics Kft. ügyvezetője a kérdésre, hogy miképpen választották ki a fenti triót. „Csapatunk szakmai előmeneteléről munkatársunk, Horváth Tibor gondoskodik, aki minden hónapban a telematikai értékeléseket végzi cégünknél és a verseny időtartama alatt folyamatosan visszajelzéseket ad majd a versenyzők vezetési stílusáról, technikájáról.” tette hozzá cégünk ügyvezető igazgatója.
Könczöl András rutinos versenyző, hiszen többször megnyerte az „5 tengelyen – biztos kézzel” elnevezésű versenyt, sőt, 2019-ben, a harmadik arany után megkapta az Örökös legjobb sofőrnek járó címet és az ezzel járó díjat is. András 15 éve sofőr és több mint három éve a J.S. Logistics Kft. munkatársa.
Könczöl András:
„Míg az öt tengelyen – biztos kézzel versenyen elméleti és ügyességi feladatok domináltak, az MAN Ligában a mindennapok rutinja, a minél gazdaságosabb vezetés a tét. Szeretnék minél jobb eredményt elérni, de az nehezíti a feladatot, hogy nem egy állandó autóm van és még csak nem is mindig ugyanazt a típust hajtom. Az útvonalam sem állandó, így azok, akik fix járatokon teljesítenek, biztosan előnyben vannak. Célom mindemellett, hogy a lehetőségeimhez képest a legjobbat nyújtsam. Örülni fogok, ha előkelő helyen ér véget számomra a verseny, de nem tragédia, ha nem az élmezőnyben végzek.”
Bedi Árpádot is bemutattuk már egyszer, igaz, akkor nem egy kihívás kapcsán. Ő volt az, aki lélekjelenlétének köszönhetően megmentette a J.S. Logistics Kft. vontatóját, amikor a német autópályán kigyulladt a pótkocsija (a bejegyzés ide kattintva olvasható).
Bedi Árpád:
„A versenyben leginkább a megmérettetés része tetszik és természetesen megtiszteltetésnek vettem, amikor a cég ügyvezetője, Bujtás-Kiss Emese felhívott, hogy rám gondolt. Korábban volt egy év, amikor a legjobb Fleetboard eredményt értem el, ami nagyon nagy büszkeséggel töltött el. 1996 óta dolgozom nemzetközis sofőrként, bár akkor még teljesen más volt ez a szakma. Az akkori életérzés, a rockzenével dübörgő hatalmas „izomból induló” monstrumok világa ma már nem ugyanaz, mint anno, de bevallom a mai világ technikai adottságait, a kényelmi funkciókat: például sávtartó rendszer, adaptív távolságtartó sebességszabályzó – hamar megszoktam és megszerettem. A világ is megváltozott mióta a kamionban ülök, nagyobb a forgalom, gazdaságossági és környezetvédelmi szempontok mutatják az irányt, így minden digitális segítség hasznos. A 40 versenyző közül szeretnék az első harmadban végezni bár azt is tudom, hogy Scaniával vagy a Mercedes-Benz teherautók egyikével magabiztosabb lennék, így számítok a cégnél Horváth Tibor trénerünk tanácsaira. A versenyzés világát is nagyon szeretem, irigyelve figyelem Kiss Norbit (magyar autóversenyző, háromszoros Kamion Európa-bajnok) egyszer nagyon kipróbálnám magam versenypályán is. A (verseny)társak tekintve Bandit (Könczöl András) nagyon nagyra becsülöm és büszke vagyok a korábbi győzelmeire, igazán nagyszerű érzés, hogy ilyen kollégák között dolgozhatom.”
Suszter Zoltán nem olyan régóta dolgozik cégünknél, tavaly februári csatlakozása óta azonban egyenletesen kiemelkedő vezetési teljesítménye miatt lett kiválasztott.
Suszter Zoltán:
„Vezetési stílusomat tekintve ösztönös vagyok, én zsigerből úgy vezetek, hogy az gazdaságos és hatékony. Nem tudom milyen mezőny áll majd össze, hogy kik között fogok versenyezni, így óvatosan fogalmaznék az esélyeimet latolgatva. Ha a mezőny közepén végeznék, már elégedett lennék magammal.”